IGÅR & IDAG

Hejhej! Igår var jag på Pirates of the Carabien 3. Den var bra, fast som Linnea säger i förra inlägget att den är rätt seg. Och dessutom tycker jag nog faktiskt att de andra två filmerna är bättre. Men smaken är som baken!;)


När den var slut åkte vi(jag, Micke, Sofia och Kicki) hem till pappa, Johan och Magdalena. Så när vi kom hem hungriga hade de gjort middag, så det var mysigt. Allt var jättegott. När klockan var halv 12 (ungefär) åkte jag hem tillsammans med Johan, Magdalena och Micke. Jag tror aldrig att jag har gått så snabbt som igår när vi skulle till Lidingöbanan i uppförsbacke. Det fick bli gårdagens träning.

När Johan & Magdalena gått (de följde med mig) somnade snabbt och idag vaknade jag av mamma. Låg jättelänge och drog mig, åt frukost och kollade på Sex and the City. Kom på att jag behövde duscha och göra mig iordning och sedan kom Kicki och hämtade mig och så åkte vi vidare till Stockby Ridskola. Där såg vi uppvisningen Sofia hade efter hennes dag ridläger. Sedab skjussade de hem mig och nu sitter jag här igen. Jaja, nu ska jag nog ta och kolla på Project Runway (mamma bandade eftersom jag missade det igår).

Bye for now!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

WIHI jag fick vara med i ditt inlägg :D
Aah visst är dom andra två bättre, men världens vackraste depp är liksom med så man måste ju se den :D
Och du, vi är typ grannar (A):D

2007-06-29 @ 01:08:45
Postat av: Straawberry

Hehe, ja eller hur:)
Ja det är vi faktisk! :D

2007-06-29 @ 21:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback