ONSDAG

Idag har jag varit på ganska dåligt humör. Eller var inte det från början, men blev det mitt på dan, vet inte varför:)
Har inte gjort mycket, men hjälpte mamma att handla + att vi tog en extra sväng och så kom Johan hit. Kollade självklart på Project Runway. Ihh snart åkte jag till Italien, spännande och roligt! Måste köpa lite saker innan dess...kanske lägger ut en lite lista:) Skivorna jag beställt kom hem idag, Justins, Sahara Hotnights och Coldplays från 2002. Men nu ska jag snart sova, klockan är ju ändå 01.41.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag är avundsjuk jag vill också ha Justin Timberlake och Sahara HotNights skivor!

2007-07-05 @ 10:31:21
Postat av: Straawberry

Well, du kan få ladda över dem till iPoden om du vill:)

2007-07-07 @ 04:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback