SKÖN SKOLDAG

Om nio minuter börjar O.C. Reklamen har ju varit lite hemskt, Ryan med kniven. Dagen började i alla fall med sovmorgon, kom i perfekt tid till skolan. Vi började direkt och jag skissade på den 4:e klänningen, jag kör blandat 1700-tal med modernt. Skitkul! Fick tips av Wilfred som jag faktiskt har haft stor användning av, ibland kan han faktiskt hjälpa till. Om man förstår vad han säger förstås. Efter en rast hade vi en lektion med Seila som handlade om kameran, det var helt ok, jag och Saskia satte ihop lite saker och det slutade med att vi fick ett L uppochner på det vita pappret, som man skulle få. Efter det var det en timmes lunch och sedan flyttade vi oss upp till syslöjdssalen. Fortsatte att skissa och några började med att sy sina kläder till sin barbiedocka, dock inte jag, eftersom jag inte är så duktig på att sy(det brukar inte bli så jättejättefint, men ibland ok). Men jag gillar att rita, skissa. Men nu börjar O.C, jippi, fast jag förstod inte så mkt av förra avsnittet de var så konstiga, men det blir säkert bra, hoppas jag. Här är mina klänningar(dock inte helt färdiga än och tagen med en dålig kamera).










Puss och kram,

Ciao!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback