SANDRA 15

Har precis kommit hem från att varit hos Sandra, som nu är 15! Glöm inte att gratta!
Idag tog jag det först lugnt, kollade på tv, duschade, gjorde matte osv. Sedan gjorde jag mig i ordning och gick sedan iväg till Sandra tillsammans med Lin för att möta Niki och Sandra och sedan dra iväg och möta Nora och sedan gå på resturang Cypern. Efter att vi suttit där ett tag kom Sandras kusin Niki och joinade, mkt trevligt. Sandra fick presenter, fast vi gick hem till Nora efteråt, där hon gav sin present, mkt roligt:) Sedan gick vi( Jag, Sandra, Lin, Niki och Niki) till Buylando där vi köpte godis och sedan gick vi hem, jag och Lin följde med Sandra och så fick jag tårta och sånt:D Nice price. Sedan drog jag hem, det är trots allt skola imorgon(suck). Och tydligen är det SO förhör på tisdag, som jag inte vet ett skit om eftersom jag varit sjuk. Hrm. Jaja, vi får väl se hur det går ska sova nu. Puss och Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback