Lista snodd av..

Lin som vanligt:)

Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej inte just nu.
Tycker andra att du är attraktiv? Bestäm du;)
Dricker du alkohol? Nej!
Använder du droger? Nej, såklart inte.
Röker du? Nej!
Vilket schampo använder du? Matrix.
Vilken parfym använder du? Olika beroende på humör.
Vilka skor använder du? Beroende på väder, just nu mina vagabond eller ankelbootsen från Björn Borg men om det är varmt(som tex i Florida) använder jag mina nyinköpta ballerina skor med öppen tå(som jag köpte i NY), mina andra ballerinaskor från vagabond eller flip flops. Till fest mina svarta kilklacks skor i lack från Björn Borg.
Vad är du rädd för? Allt möjligt.
Gillar du att tvätta? Inte särskilt..
Gillar du berg & dalbana? Självklart:)
Bär du ett donationskort? Neej...

Senaste...
filmen du köpte:
Kommer inte ihåg men i julklapp fick jag "Nyckeln till frihet" och "Pirates of the carabien 2".
låten du lyssnade på:
Did you give the world.
personen du ringde: Mamma.
personen som ringde dig: Mamma som ringde upp:)
tv-program du tittade på: Simpsons imorse!
personen du tänkte på: Hmm, Liza.
boken du läste: Håller fortfarande på med "Djävulen bär prada" samtidigt som jag håller på med två andra böcker, "En plats som kallas lycka" och "Svenne" + boken "Jag ser mig själv i en trasig spegel" som jag läser i skolan.
gången du badade i ett badkar: Bubbelpoolen i Florida eller poolen i Florida om de räknas!
gången du badade i havet: När jag var i Florida.
Saknar du någon nu? Inte just nu:)
När var du i en affär senast? ICA Rökubben.
Mötte du någon du kände då? Nope.
Har du nytvättat hår? Nej måste tvätta...suck.
Vad luktar du nu? Vet inte:)
Vad drack du senast? Vatten. Stan är full av vatten.
Vilken färg har du på dina underkläder nu? Svarta!
Vad för kläder har du på dig nu? Vita strumpor, jeans, vitt linne från Sisters, NY tröja och svarta underkläder.

För eller emot...
långdistansförhållande:
För.
utnyttja någon: Emot.
självmord: Emot!
tonårsrökning: Emot.
att använda droger: Emot!
sex före äktenskapet: Det får man väl bestämma själv:P Själv spelar det ingen roll.
köra bil onykter: Emot!
förhållande mellan homosexuella: För.
såpoperor: Nja..
dokusåpor: Nja..ibland.

Har du någonsin...

gråtit över en pojke: Tror inte det..
gråtit över en flicka: I vänskap, ja.
varit i slagsmål: Nej.
blivit arresterad: Neej.
ljugit för någon: Ja.

Antal...
gånger ditt hjärta har brustit:
Brukar inte räkna..
skivor du äger: Vet inte, inte så jättejättemånga kanske.
gånger ditt namn har varit i tidningen: vet inte, men har varit med i tidningen 2 gånger + att jag harpublicerat en artikel på expressens hemsida!
hårstrån du har på kroppen: Vet inte;)
ärr du har på kroppen: 6st eller nått sånt.

Lite ditt å datt..
Anser du själv att du är snygg?
Haha, ja ibland:) Fast ibland känner man sig ful också.
Vem är snyggast? Vet inte:)
Har någon varit otrogen mot dig? Haha ja typ i trean, han var det och jag och alla var kompisar! Sånna tider.
Hur många på din polarlista har du hånglat med? :P
Är du svårflörtad?Pröva;)
När är du född? 15 september.
Vad har du gjort idag?Skolan, varit med lin, fixat om designen här på bloggen.
Vad gjorde du igår kväll? Satt vid datorn? Kommer inte ihåg..haha.
Vad vill du helst ha nu? Vet inte, mycket.
Vilket är ditt livsmål? Vet inte, må bra och vara lycklig:)
Vad har du för puder? Har bara brunpuder, vet inte vartifrån.
Har du använt någon hårprodukt? Ja fast inte idag.
Tycker du om dina grannar? Dom är väl ok:)
Använder du icq eller msn? Msn.
Hur många datorer finns i ditt hus? En hos mamma och två hos pappa.
När fick du senast en present? När jag kom hem från NY.
Vilken är din favoritfärg? Svart och rött tror jag, gillar färger:D
Sämsta färg då? Vet inte...gillar inte senapsgul av någon anledning.
Har du blivit hotad via telefon? Nej, inte än så länge iallafall!
Har du någon förebild? Maby baby;)
Hur många lampor har du i ditt rum? 4st.
Vill du ha barn? Ja, fast inte än.
Längtar du till din nästa födelsedag? Ja, självklart.
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? Ibland.
Har du rakat dina ben någon gång? Nej;P
Vilka språk kan du prata? Svenska, Engelska och lite spanska. Och så kan jag liiiiiiite italienska typ "jag vill ha kyckling med pommes frittes" och så kan jag räkna till 6 på turkiska:D
Skulle du vilja ha silikonbröst? Neej.
Hur många hål har du i öronen?Skulle tagit i dag, men det blir ett i vardera på söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback