HÅLTIMME

Är hemma på denna helt onödiga håltimme, den är efter första lektionen. Då går man liksom hem igen och sedan måste man gå tillbaka till skolan! Helt onödigt...då kunde vi antingen få sovmorgon eller längre lunch. Hrm. Första lektionen på denna trötta måndag hade vi Wilfred - nej inte på en måndag morgon. Men det gick faktiskt helt okej, har lärt mig hur man gör om man ska sy upp tex. en kjol och man inte vill att det ska synas på utsidan! Prima ballerina. Vet inte vad vi ska göra den här terminen på textilen, men känner mig lite sugen på att sy en klänning - om det går förstås. Nästa lektion blir matte, men just nu sitter jag och äter godiset som blev kvar från igår^^ Onyttigt - men ortoligt gott. Särskilt när man inte har ätit det på ett tag. Ska checka in lite kläder på nätet. Någon dag ska Lin följa med mig ut på stan också! Eller jag hade tänkt Söder eller ngt. Vi får väl se:)


Ciao!<3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Maria, jag måste säga att jag tycker du fått en ascool och personlig stil :) söder kommer du hitta mkt fint som passar dig tror jag:)
Tack för dom söta blommorna !

Postat av: Maria

Tack! :D ja, det finns massa mysiga affärer där. Varsågod, nu är du ju 15!!

2007-01-29 @ 17:20:18
URL: http://straawberry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback