FÖRSTA DANSEN PÅ TERMINEN

Nyduschat, mätt och belåten. Kom hem vid 19.00 ungefär från dansen. Det var första lektionen och den var ganska kul. Uppvärmning var okej, blev hyfsat varm. Blev ännu varmare av dansen. Dansen var ganska kul, man dansade två och två tillsammans. Men det var kul. Idag på tunnelbanan påväg hem skulle Lin "hålla upp" dörren till tunnelbanan för Sandra och hon såg inte Sandra för hon hade gått på och dörrarna gick igen och hon ba: - Var är Sandra?

Jag trodde hon skulle klämmas, blev jätterädd, hehe. Men som tur var blev hon inte klämd! Lin klarar allt;) Har inte så mycket träningsvärk, bara lite på överarmarna och benen - men jag ska bara säga en så länge. Man vet aldrig om det kommer efteråt. Vi stretchade inte på dansen för att vi inte hann, men jag körde lite stretchövningar i duschen, ska vara glad att jag inte halkade, haha.

Men nu måste jag faktiskt plugga SO, eftersom vi har förhör imorgon och har bara en timme på mig, eftersom Grey's Anatomy börjar kl. 21.00!

Ciao!<3

Kommentarer
Postat av: Lin

Hihi Jag klarar allt :)
Faktiskt!
Jag halka i duschen imorse! AJ!
PUSSS

Postat av: Maria

Japp! Oj, nej, stackare!
PUSS sötnows

2007-01-31 @ 17:00:42
URL: http://straawberry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback