EN HELT VANLIG TISDAG, MÖJLIGTVIS LITE PIGGARE

Jaha då är det alltså tisdag. Det har varit en helt okej dag som började med SO. Vi ska ha ett prov(förhör) på det som de har gått igenom i SO men jag har inte varit med så idag måste jag plugga! Har inte haft någon speciellt kul lektion idag, har hängt med Josefin hela dagen. Och stackars Cornelia är sjuk idag, igen. Krya på dig! Har varit trött idag, ändå gick jag och la mig typ 20.00, igår, vilket var jätteskönt eftersom jag var extremt trött. Så idag har det också blivit lite flumm! Och Josefin går omkring och ler hela tiden, vilket i och för sig är trevligt men det gör att jag får ett skrattanfall. Hehe.

Idag är det i alla fall dans! Känns sådär, antagligen för att jag har blivit lat. Fast det skulle vara skönt om det var på en annan dag kanske, så att man var lite piggare, men det blir säkert bra. Znark.


Just nu skulle det sitta bra med en marsipantårtbit, men usch vad onyttigt! Har ätit det alldeles för mycket när jag var sjuk, men det är så mums! Tror jag ska ta en macka eller något, fast jag nyss åt nudlar...HUNGRIG!



marsipantårta<3mums!

Ciao!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback