Back to school

Idag var det alltså första skoldagen på det nya året, 2007! Det var en helt ok dag, på slutet blev jag lite trött. Det hände inte något speciellt, först på morgonen gick alla i 8alfa till aulan för information om vår nya profil( förra hade jag keramik) och den här terminen får jag nöjet att vara med Wilfrrrrred och hålla på med "mitt drömrum" som i och försig kan bli roligt. Bara jag förstår vad han säger...haha. Sen hade jag spanska, inte speciellt kul men helt okej antar jag. Efter det hade vi lästid, den gick den gick fort, fast ändå seg..? Sedan idrott där vi körde helt galen innebandy efter som vår lärare pratade med var och en om vilket betyg man hade fått, jag var inte särskild förvånad över mitt betyg, efter som jag hade varit sjuk nästan alla lektioner. Men idag var jag i alla fall med fast jag tror inte att jag gjorde nån nytta på planen(eller är säker på att jag inte gjorde det haha) men jag skrattade mest i alla fall. Sedan var det dags för teknik med Seila, ett av de nya ämnena för iår. Uppgiften vi ska hålla på med den här terminen verkar kul fast ganska svår, det är "mitt drömhus". När jag kom hem hade snälla mamma gjort ett gott litet mellanmål, tack för det:) Och så hade hon fått Damernas Värld, kollade igenom den lite snabbt, fast själv är jag inte ett så stort fan av den. Då tycker jag bättre om Glamour & Solo. Idag har jag inga planerade planer, tror jag ska jobba lite på hälsa & ohälsa uppsatsen(har varit sjuk så jag har gjort: ingenting!). Det är alltså torsdag idag som brukar var = ingenting på tv. Kanske är det bra. Så gör jag något annat, iofs är det ju alltid simpsons men det har faktiskt börjat gå i en bra tid morgonen nämligen 07.00 vilket gör att jag hinner se det! Jippie.

Ska kolla in mina kära vänners bloggar, gör det du mä.

Ciao!<3

Kommentarer
Postat av: Cornelia

^^ Du menar 8 Alfa.. :P

Postat av: Maria

Haha, ja det kan man säga^^

2007-01-11 @ 20:21:34
URL: http://straawberry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback