THE BIG QUESTION - SEMLA OR NOT

Har precis ätit lunch. Någon pasta med köttfärsås, du vet sån där fryst. Fast god var den:) Och i skafferiet vet jag att det finns semlor...då kommer den stora frågan. Ska jag ta en semla eller inte?
TO BE CONTINUED

Idag har jag varit hemma. Eller jag är ju fortfarande det såklart men hemma från skolan. Jag får se om jag går imorgon. Ska plugga lite idag hade jag tänkt. Det brukar ändå inte gå något bra på tv på måndagar.

Om man hade pengar la la la la la la la la la la la la la la la.

Just nu vill jag ha 5 par skor. Hrm. Och massa kläder. Hrm. Och massa saker! Jag och mami har kollat i H&M - katalogen och det finns en del som jag skulle vilja beställa - och kanske ska. Jippi i så fall.
Fast man vet aldrig, förra gången jag beställde hem från H&M var nästan inget av det jag beställt som jag tänkte mig. Men men, vi får väl se:)

Ska gå och hämta en semla. Ciao!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback