SOMMARKÄNSLOR

Blev inspirerad av Josefin och Cornelia av alla härliga bilder de lagt ut på bloggen och eftersom jag har extrema sommarkänslor just nu så lägger jag ut lite sommarbild.

HÄR KOMMER SOMMARBILDER/SOMMARMINNEN:

jag!
Vi kan ju börja med en bild på mig i bara shorts och sköna sommarkläder, med brillor och allt. Äkta sommarkänslor.
jag på rsturangsommar'
Jag i Vadstena på resturang / Jag och Sofia i Vadstena där med.
ridning
Ja, red islandhästar gjorde jag också. Här är jag på bild med Geisli.
pool
Två ord - Jag längtar.
landet!
Utsiken på ena sidan från vår brygga på landet.
marstrand
Jag, Lin och Sandra åkte till Göteborg. Denna bild tagen på Marstrand.lin påväg till gbjag påväg till gb
Jag och Lin i bilden påväg till Göteboorg.
S O L
Lin och Sandra på första stoppet.
resturang
Och ett till blev det.
ajaj
Parasollet var då inte riktigt helt..
flumeride
Jag, Sandra och en pratglad Gbariell åker Flumeride på Liseberg.


säng o landet
Hrm, ja, jag och Sofia fotar lite konstiga ställningar ibland. Haha.
jag på balkongen
Jag hemma hos pappa, fotar mig själv.
sandra och ja på djurgården
Jag och Sandra på djurgården.
lin + pool = snyggt hoppja + pool=sant
Lin kom hem till mig(Hos papi) och hälsade på mig och min pool:D
katten kim
Då hade även katten Kim(som jag kallade den) adopterat oss! Vi har dock ej sett henne på länge nu.
lin på balkongen
Vi hängde ofta på balkongen(jag lin och sandra). Skönt på sommaren!
vi tre på grädet
Jag, lin och sandra på gärdet.



JAG LÄNGTAR TILL SOMMAREN. Punkt slut.

Kommentarer
Postat av: sandra

faan va härliga bilder specieltl den på dig den första du är en tvättäckta super modell :D asfin bild!!!
HAHA gud vad kul det var med gabriell hahaa
- va heter hon??
- men hallå va heter din kompis!
-kan jag få hennes nr XD
-vad gör ni här då hahaahaa PRATGLAD var han!

men jag måste säga att dte sr ut som om jag är hög på sista bilden ahaha XD fy faan va hemsk fast söt på dig och lin :D

kramar!

2007-02-10 @ 21:39:16
Postat av: Lin

Hahah Rolig Sommar :)
SOMMAREN 2007 ska bli den bästa!
Men då får du inte åka utan att säga hejdå till mig! Och komma och hålla koll på mig! För annars dör jag av att jag kommer sakna dig så in i helvete!

Postat av: Lin

ååå Jag kommer grina 1000000 gånger! om du ska vara bort hela sommaren!

2007-02-11 @ 00:12:33
URL: http://champange.blogg.se
Postat av: Maria

sandra:Hehe, tack! Aaa han var en riktigt pratglad prick, haha.
lin: Ja, självklart. Nej, inte du heller! Vi ska juh vara tillsammans:)

2007-02-12 @ 14:38:55
URL: http://straawberry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback