SNÖBOLLSKRIG IDAG

Ingen engelska alltså. Eller beting, läs i boken eller öva till provet. Självklart gick jag hem eftersom det blev 2 timmars lunch. Skönt! Idag istället för mentorstid ska det vara snöbollskrig, och lärarna ska vara med typ. Haha! Jag ska i alla fall köpa en brownie (eftersom jag igår desperat letade efter en brownie, men inte hittade någon) och en varm choklad och kolla på, sen kanske jag är med;) Hihi vi får väl se!
Förutom det är det dans idag, fast tror inte jag kan vara med eftersom jag blev jättesjuk förr förra gången efter det eftersom jag hade förskyldning i kroppen , vilket jag har nu med + att jag har ont i ryggen. Måste gå nån stans. Jaja.

Puss och kram, Ciao!<3

Kommentarer
Postat av: sandra

neeej, vad mysigt emd snöbollskrig! var det din mentorgrupp? vilka lärare var med?
puss

2007-02-20 @ 15:09:06
Postat av: Maria

mm det var min mentorsgrupp! alla gick på seila..haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback