RESEBILDER DEL II

Här kommer då bilder från varma Florida! <3

söt frukost½
Jag, Lisa och Sofia första morgonen på det söta frukoststället - Spoon Bills Cafe!
frukost!
Spoon Bill Cafe - frukoststället!
jag!

in the pool
Gissa vem som är jag, Lisa och Sofia!
nyår!
Nyårsafton - alla vi tre med klänningar vi kpt i New York (även mina ursöta skor!) <3
ja o lisa
Jag och Lisa!
vi tre!
På resturangen (och ett tag lät fyverkerierna som bomber!  dessutom var det nnan tolv...).
on hte beach
Jag och Lisa på stranden vid hotellet(fast det gick dock inge bra att bada där eftersom det var exremt mycket äckligt sjögräs!). Det var där jag och Lisa åkte trampbåt:)
pooleb!
Så jag gick till poolen isället:D
resturang
Här äter vi lunch. Mums!
snartdelfiner
Snart ska vi bada med delfiner(er ni min pappa någon stans på bilden?)på "theater of the sea" parken.
på delfinbåten
Jag på en båt där man fick se delfiner göra konster och sånt!
in the djungel
Jag inte the djungle:)
vill du klappa en haj?
Har du klappat en haj?
törstig
Ja, extremt törstig blev man av det varma vädret.
the team
Hela "bada med delfiner" gänget!
vi tre!!!
Självklart köpte vi sånna här tröjor! Nu påväg till resturangen!
yeah
Vi tre!
key west
Jag, Kicki, pappa och Sofia bestämde oss för att åka till Key West, Floridas sydligaste spets! När vi var där var vi närmare til Cuba än Maimi.. Lägg märe till att det finnsen Sverige fotbollströja i bakgrunden;)
daddy+jag
Jag och pappa på ett lunch ställe i Key West, jag kan säga att jag var vääldigt förskyld, kunde knappt prata..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback