RESEBILDER DEL I

Här kommer lite bilder från de första dagarna jag var i New York. UNDERBART!ja o syrran
Jag börjar väl då med en bild som faktiskt är taget på planet, på mig och min syrra!
NY!time!
Time Square, platsen med mest reklam, hur coolt som helst!
hotellet!
Det här var då hotellet, The Warwick Hotel!julgran!
Och en julgran hade hotellet självklart! Eller det var snarare julgransprydnader med gran(eftersom man nästan inte såg själva granen för att det var så mkt prydnader)hotellet
Efter en dusch var det dags att fixa sig för att sedan gå ut på resturang första kvällen!vi tre!
Redo för att gå ut i det ganska kalla vädret.hela gänget
En bild på hela gänget(+ en av oss två kompisar som bor i NY) på Johan och Mickes födelsedag!på jom födelsedag
Jag och Lisa!
jag
Jag på frukoststället Lindy's där pannkakorna jag åt till frukost faktiskt var lite för mycket och faktiskt inte särskilt goda.
sweete calista
Söta Calista som är Lisas mammas ,killes ,dotters ,dotter!ci rew!
Apelsinjuicen var i alla fall god!
hihi!
Ute på shoppingrunda i den stoora staden!klänning provning!
Vi gillar att prova klänningar!
j ao lisa
sta dag på hotellets frukostbugge. Yummi!
4
Sofia, Lisa, Jag och Johan i NY!
vi gillar klänningat
Jag, Lisa och Sofia på Macy's, och mycket klänningar fanns det där!

Kommentarer
Postat av: ´Syrran

KUL!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback