POFF - NU ÄR DET MÅNDAG IGEN..

Usch för matteplugg. Idag måste jag plugga, plugga och plugga. Ska snart göra det.. Har nämligen prov imorgon. Blä.
Idag har det i alla fall varit en helt okej dag, både Josefin och Cornelia var sjuka. Krya på er!
Dagen började med att jag först gick fel, fick för mig att vi skulle ha NO första lektionen , men icke! Vi hade ju Wilfred såklart. Lärde mig faktiskt att göra ett knapphål idag! Duktigt, duktigt! Sedan började jag planera, eftersom nya temat är "pop-konst". Bestämde mig tillslut för att göra ett linne med något coolt mönster, men hann inte börja. Sedan var det håltimme. Då stack jag hem och satt vid datorn typ. När jag kom tillbaka till skolan var det dags för matte, där vi mest övade för provet(som är imorgon och på fredag).Och efter det var det lunch. Det var typ spaghetti och falukorv( lite spec. kombination men helt ok) och som tur var fanns det ketchup. Då blir maten godare:) Sedan var det dags för NO. Det var inte något speciellt, vi gick igenom sidorna vi skulle läst tills idag och jag hade faktiskt gjort det. Sedan var det sista lektionen, skönt! Engelska var det. Det vi gjorde var : lånade en engelsk bok(om man inte redan hade en), läst och i slutet övade på glosorna(eftersom vi ska ha glosprov på fredag! :O
Sedan slutade jag och det kändes riiktigt skönt(inte för att det inte brukar göra det;)). Och nu sitter jag här..fast jag har varit hemma ett tag. Ha en trevlig dag! Puss och kram

Ciao!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback