JAG KAN INTE ÄTA NUDLAR

Inte idag i alla fall. Allt ramlar ned i knät haha. Idag har det varit en okej dag, började dagen med "Mitt drömrum" med Wilfred. Den lektionen var helt okej, lite långtråkigt kanske. Efter det hade vi B-spårk, alltså spanska för mig. Pluggade så mycket som möjligt till provet som vi har nästa vecka. Hrm"/ Sedan hade vi lästid då alla var jättehungriga. Som tur var det lunch efteråt och när vi suttit där ett tag skyndade vi oss iväg till gympan.

Vi kom i tid. Först skulle vi ha Volleyboll men eftersom de hade bytt salar så fick vi göra skidskyttstafett. Det var hur jobbigt som helst. Antingen har jag extremt dålig kondition eller så var det bara jobbigt.
Först skulle man springa fyra varv (man sprang utanför koner) i en ring, sedan skulle man träffa fyra koner med fyra bollar, så många bollar man missade skulle man springa ett till varv på + två till. Alltså, missade man alla koner fick man springa sex varv till! USCH. Hur jobbigt som helst. Och alla i laget skulle göra det två gånger var och när jag hade gjort det smakade det lite blod i munnen, jag var anfådd och alldeles slemmig i munnen. USCH igen..sedan hade vi iallafall teknik, vilket var ganska lugnt och hyfsat roligt faktisk. Fick lite nytta där från Wilfreds lektion. Sedan slutade vi, skönt! Och snart ska jag och Lin dra till söder, myspys. Skriver självklart ikväll(tror jag:)) annars imorgon. Puss och Kram,

Ciao!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback