FÖRSKYLD IGEN, SUCK

Jaha, då var man alltså sjuk igen. Det började efter dansen då jag kände av halsen lite och så blev det värre under kvällen. Idag stannade jag hemma. Men ska nog gå till skolan imorgon.
Har inte skrivit under några dagar, olikt mig. Men ibland blir det inte som man tänk det:)

Igår var det en bra dag (förutom att jag fick tillbaka förskyldningen) och dansen vi gjorde var rätt så kul. Det var till Gwen Stefanis låt Wind It Up. Och från ett till ett annat så ska jag baka till min mentorsgrupp tills på tisdag. Jag gillar att baka! Och det blir en överraskning vad jag gör..hihi:D

Idag är det i alla fall O.C, jippi! På reklamen verkade det ju i alla fall som det går bra för Summer och Seth, det är ju bra! Och igår var det de två sista avsnitten av Grey's Anatomy, de var riktigt bra! Synd att det slutar, men det skulle tydligen komma tillbaka den 14:e frebruari eller nått. Och så börjar desperate houswives igen, har ju sett lite vad som händer när jag var i USA. Det verkar i alla fall hända mycket i desperate housewives när det börjar.

Men nu ska jag gå, Johan och mamma sitter i vardagsrummet, ska nog gå dit och sedan kolla på O.C!


Ciao!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback