FIKA OCH MELODIFESTIVALEN

Första dagen på sportlovet alltså. Eller man kan ju säga ett det var igår. Jaja. Igår, när jag kommit hem undrade Lin om jag ville hänga med till stan, självklart:) Så vi drog först till söder, där Lin köpte en tröja. Sedan åkte vi inte till stan igen, det var kul, som alltid:) <3

Senare på kvällen hängde jag med Lin hem till Niki, där även Alice, Emelie och Sandra var. Det var trevligt:) Jag tror vi bara stannade där en och en halv timme eller något sånt, och sedan gick jag och Lin till 7-eleven och köpte en Pepsi att dela på. Yummie. Så gick vi til busshållsplatsen där det var 7 minuters väntetid men det gjorde inget för Lin satte på musik på mobilen och så dansade vi, jaa så kan man också göra;) Mycket fint.

Så kom bussen och vi åkte hem. När jag kom hem satt mamma och kollade på Jordan rättsläkare, jag joinade och sedan kollade vi på slutet av 4 begravningar och ett bröllop. Gullig film:) Men Huge Grant såklart.

Somnade i alla fall sött ochoch blev väckt någon gång vid tolv idag. Så skönt att sova ut alltså. Idag ska jag först nu vid fyra fika med mamma, johan, micke, magdalena och cissi och senare idag kolla på melodifestivalen med lin:)

ska dra, puss och kram, ha det bäst! Ciao!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback