LÖRDAGEN

Nämen hejsan! Idag började det med att jag sov till ca halv tolv, sedan kom pappa sa att vi skulle åka för att vi skulle åka. Jaha okej, tänkte jag och så var det bara att göra sig i ordning. Sedan åkte vi för att julshoppa, gick ganska bra. Vi åt lunch på NK och sedan fortsatte vi. Hittade lite saker. Måste dock ut i nästan vecka också. Sedan åkte vi hem och Sofia och jag gick och hämtade vårt jättegamla playstation som jag inte sätt på åratal och spelade lite. Sedan kom lite och vi gjorde lite allt möjligt, trevligt trevligt:)

När hon blivit hämtad fortsatte jag och Sofia spela lite men sedan började vi bli trötta. Och jag skulle stänga av datorn, fastnade lite och det slutade med att jag skrev det här inlägget. Ska sova nu. Ciao!

Dagens låt; Säkert! med Jakob Nyström  - Det kommer bara leda till något ont

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback