JULAFTON

God jul, god jul, god jul god jul! Vaknade av att mamma väckte mig och jag fick min morgonpresent, en bok. Trevlans:). Vaknar alltid glad på julafton! Låg i sängen, åt fruktost och gick och duschade. Jag tog på mig min paljettklänning och vid ett kom först Micke, sedan mormor, Janne och PeO och sedan Johan. Vi åt gröt och julskinka + macka. Mumsigt mumsigt. Efter ett tag tog vi te i vardagsrummet och så fick vi lite presenter, fick en bok till. Det blir mycket läsning i jul. Men efter ett tag åkte de hem och vi körde våran julklappsöppning. Fick en massa fint (se nedan) och jag tror alla blev nöjda. Efter det åt vi middag och Micke och Johan stannade ganska länge. Har kollat lite på film på tv och ska nog snart sova. Det är en ny dag imorgon och då blir det julklappar hos pappa.

Julklappar jag fått :
- Router
- Teburk, tekula + te (fick i igår)
- Ta med mugg
- Jättefint fickur (används som halsband och klocka)
- Ljus
- Album (fick i lördags)
- Mugg
Calvin Klein trosor
Böcker:
- Let Me In! - Mario Testino
- The Return of hjärtans fröjd
- Bryta om
Skrivor:
- Regina Spektor - Begin To Hope (Special Edition)
- Lasse Lindh - Jag tyckte jag var glad
- Mintkyssar


image736

Är jätenöjd! Sätter nog ihop den här listan med det andra jag får imorgon sen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback