HELGEN

Jag  har tänkt skriva. Har inte blivit så bara:)

Min helg var bra. Efter att jag slutat skolan åkte jag först hem till mamma för att skicka in en no -grej och hann precis packa väskan med kläder, dator och lite sånt innan Kicki kom.
Hon skjussade hem mig medan hon åkte och handlade och jag gjorde lite olika saker bla. tillsammans med Sofia. Pappa och Kicki kom hem och någon gång efter sju fick vi gäster. Gustaf och Anna (i typ Sofias - min ålder) + deras föräldrar. Hade dock aldrig träffat dem förut. Vi hade trevligt i alla fall, kollade på Idol och åt middag såklart. Senare kollade jag och Gustaf på en skräckfilm, 1408, som han hade på sin dator. Den var egentligen inte jättejätte läskig. Fast ändå. Och egentligen gillar jag inte skräckfilmer. Så jag såg nog ganska rolig ut när jag satt där och halvkollade bakom filten.

De åkte hem och jag gick och la mig. Nästa dag blev jag väckt, gjorde mig i ordning och sedan åkte jag, Kicki och Sofia för att hämta Lisa. Vi blev lite frustrarade när vi kommit till del 19 och upptäckte att det fanns båda a och b. Vi gick upp rätt och mötte Lisa vid tåget. Sedan åkte vi hem och gjorde lite allt möjligt. Åt mandariner tillexempel. Hade en mandarin dag. Vi åt upp alla i skålen. Och det var ganska många.

Kicki och pappa var på middag, så vi var ensamma hemma. Lagade tacos (så det så Lin:)) och gjorde som sagt lite allt möjligt. Efter att Kicki och pappa kommit hem låg vi i mitt rum och gjorde lite allt möjligt. Jag fixade mitt iTunes-bibliotek blandannat. Somnade nog vid ett och sov sedan gott. Dan efter blev jag skjussad hem till mamma för adventsfika med släkten. Efter det pluggade jag biologi (fick hjälp av Micke) och var riktigt trött efter det.
Och idag är det måndag. Skriver kanske om idag senare. Puss sålänge!

image716

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback