FÖRSTA SKOLDAGEN, NY SKINNJACKA OCH DAGENS OUTFIT

Ciao! Idag var det alltså första skoldagen. Vaknade av mobilen som ringde, kändes som om jag precis gått och lagt mig när jag vaknade. Efter att ha legat i sängen och ätit frukost gjorde jag mig i ordning och lyckades hinna med bussen.

Vi möttes i mentorsgrupperna, i mitt fall i sal 308. Min mentorsgrupp + Wilfrieds satt i samma klassrum medan Suheyla och Peter(vikarie för Wilfried som reser runt i Australien) pratade på och vi fick alla papper som vanligt. Undrar om kravet för att bli textil/design på Gärdetsskolan är att ha silverskor och prata otydligt? Hrm, verkar så..

När vi äntligen var klara åkte jag till mammas jobb och lunchade med henne. Sedan gick vi in och kollade på skinnjacka på H&M och tänka sig, det blev ett köp! Jag fortsatte att kolla vidare medan mamma gick tillbaks till jobbet och jag hittade en tröja/klänning, ett linne på Cubus + ett nagellack! Mycket trevligt.
Gick tillbaka till mamma, satt där en stund och sedan åkte vi hem tillsammans.

Skinnjackan

Dagens outfit:
image680
Klänning och skinnjacka(NY), H&M
Väska, Lindex
Skor, Crispin


Bye!

Kommentarer
Postat av: Lin

Fan vad fin <3 Mkt snygg!!!

2007-08-20 @ 21:17:40
Postat av: Anonym

Skit snygg verkligen!
Pussar

2007-08-20 @ 21:18:20
Postat av: Maria

Tack sötis!

2007-08-21 @ 18:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback