DAGENS OUTFIT + DAG

Halloj! Efter att jag duschat stack jag ner till stan och mötte Kicki, Lisa och Sofia. Vi åt lunch och sedan gick jag, Lisa och Sofia vidare och kollade runt /fikade. Efter ett tag hamnade vi på biosalongen Saga där vi köpt biljetter för att se Ciao Bella. Vi mötte Erika och gick sedan för att se filmen.

Den var helt ok, hade nog haft högre förväntningar. Efter det drog vi hem och åt middag på Lindingö! Blev hemskjussad efter att ha sett filmen pappa gjort från New York/Florida resan, mycket bra. Nu ska jag snart sova, eftersom jag ska på ultraljud. Och nej, det är inte för att jag är gravid eller ngt. Ska bara kolla gallan, hur trevligt det nu låter. Men först dagens outfit:

image664

Hatt (NY), klänning och väst, H&M
Sandaler, Crispin
Halsband, Baglady

Hatten syns tyvärr inte särskilt bra, men bättre bild kommer! Köptes i lördags tillsammans med klänning.

Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback