TISDAG / ONSDAG

image580





Jaa, vad kan man säga om tisdagen? Det var en bra dag och "dagens sång" går nog till vår spanskalärare Schröder när vi skulle sjunga på spanska. Texten var helt osammanhängande som typ "Titta på fötterna. Oj, vi har ingen tvål!".

Senare kom även Johan och sedan Magdalena eftersom jag skulle få hjälp med no:n(hade prov idag !) och mamma var på ett seminarie så vi åt middag och sedan pluggade jag för fullt! Tack Johan för hjälpen:)
Missade dock Desperate Housewives:( Någon som såg vad som hände?

Idag är det ju i alla fall Grey's Anatomy! Och idag gjorde jag NO prov, gjorde faktiskt ännu mer på tid efter skolan sedan, MVG frågor, så jag hoppas på det bästa:) Kan skriva mer om dagen sedan, ska äta typ nu.

Dagens bra: No - provet avklarat + att Micke kom på besök
Dagens dåliga: Har ett sår i örat som gör ont:/
Dagens dryck: Teee!
Dagens mat: Allt gott^^

Ciao!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback