SECOND HAND RUNDA OCH SJUK

Igår var en rätt bra dag!
Tog beting i svenska eftersom jag fick sluta tidigare än jag skulle i SO:n eftersom jag gjort prov. Provet känns väldigt bra, skrev ca 4,5 A4 sidor! Om lite om intustriella rev. och barnarbete. Så hemskt.
Efter att ha pratat med Magnus åkte jag då hem för jag och mamma skulle ut och kolla på second hand här på östermalm! Det slutade med att jag köpte en 100% sidensjal och mamma en kappa! När vi skulle gå och fika på fältan gick vi förbi Grosso, där jag såg att de hade en Marilyn Monroe tavla, typ en som jag har letat efter! Och det fanns ännufler där inne. Jag fick en, och dyr var det inte. Så det var skitbra, ska sätta upp den senare.
Vi gick och fikade på Thelins, mums det var så gott! :) Vi gick omkring och kollade ett tag och i Sisters såg jag ett par skitsnygga jeansshortshängselbyxor och två linnen! Köpte dem! Och mamma hittade en tunika och en kofta. Så det blev en del köpt! Bilder kommer längre ner.

Igår kväll blev jag och mamma väldigt snuviga och kände av halsen (mamma kände det innan vi gick ut och jag öronen också) och ja, vi blev lite sjuka helt enkelt. Det var ju ingen Grey's anatomy så vi kollade på Top Model vilket var rätt kul! Fast jag höll dock på att somna under pauserna.
Imorse kändes det lite bättre fast ändå sådär. Hade 20min sovmorgon, jippi. Första lektionen var då med Wilfreid och "mitt drömrum". Det var helt ok. Sedan var det spanska prov, det kändes också okej, gjorde mitt bästa. Sedan drog jag hem, gick till skolan för att göra provet. Just nu rinner näsan och öronen är inte de bästa. Halsen e väl helt ok men är allmänt förskyldningstrött. Vi får hoppas att man kryar på sig!


image555
Detta var alltså det jag köpte(fick)
-Gult linne, Sisters
- Rött linne med vita prickar, Sisters
- Jeansshortshängselbyxor, Sisters
- Sidensjal, Second hand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback