PÅSK!

Nu var det ett litet tag sen jag skrev:)
På påskafton kom då Micke, Cissi, Magdalena och Johan hit, det var mkt mkt trevligt! Vi målade lite ägg, åt jättegod påsklunch och fick påskägg, prima ballerina!

Igår var jag med Niki och Lin, först gick jag och Lin till Niki och så var vi där ett litet tag. Efter lite nudlar gick vi på en promenix och Niki köpte godis, mums! Så gick vi förbi de som spelade fotboll, bla Lins brorsa:) Efter det gick vi hem till Lin och höll på med datan. Jag gick hem för att äta middag med efter det gick jag tillbaka till Lin och sedan kom Niki igen efter att ha varit hemma hon med och så höll vi på med datorn igen och sedan kollade vi på en gullig film på 3:an, Jersey Girl tror jag den hette.

Idag ska jag nog  vara med Lin, imorgon med Sofia och någon dag med Josefin! Vi får bestämma någon dag. Så det blir säkert jättebra. Och så skulle jag typ vara med Lin på onsdag också:)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback