Tredje gången

Så nuu skriver jag alltså blogg för tredje gången, på En dag! Just nu sitter Lasse & Inga - Lill, Kicki och pappa och pratar uppe vid matbordet medan jag och Johan sitter vid datorerna. Vi var och kollade på Kicki när hon sjöng, visst de sköng fint men det blev väldigt långtråkigt efter ett tag. Hade absolut räckt med halva! Jag har faktiskt börjat gilla svamp! Jag har typ liksom vant mig bara sådär. Eller nått. Men jag har börjat gilla kantareller och typ trumpet( det är en svamp).

Annars idag har jag varit sugen på Ben&Jerry´s glass med borwnie:) Fast jag vill prova alla smaker! Men jag älskar att äta Ben&Jerry´s Choklad glass med brownie i direkt från paketet! Yummi!

Men nu ska jag göra något annat, orkar inte sitta vid datorn.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback