Resa i jul! <3

Hej alla glada, ledsna, trötta, pigga, sjuka, friska, hej alla! Själv är jag sjuk...idag har jag mått piss i början men nu är jag på lite bättre humör, har fått veta en kul nyhet! Den 27:e december åker jag, pappa, kicki, sofia till New York! Och då kommer johan o micke också vara där och Eva, Lisa och Michelle! Gud vad kul det ska bli längtar redan. Vi kommer vara där några dar sen åker jag, pappa, kicki, sofia, michelle, eva och lisa till Florida!!! LÄNGTAR! Sola & bada när det är vinter - underbart! Men kommer i alla fall fira Jul hemma:) Men nyärsafton i Florida( eller new york?) Efter typ 5 dar åker vi tillbaka till New York igen åhh ska shoppa!



Ni får veta mer sen!

Puss&Kram!

Kommentarer
Postat av: Maria

:D

2006-09-03 @ 22:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback