O.C. 1 FEBRARI?!

Är det sant? Är det sant att O.C. börjar 1 februari! Gud vad långt det känns...
fast ändå kul att det ska börja, jagh kommer ha ngt att längta till:)
Idag har jag varit i skolan, sätt en skum film( boken var bättre) som kommer ha premiär i februari, Linas kvällsbok hette den. Den var....ja sådär. Sedan gick vi hem och duschade och efter typ 30 min var jag tvungen att gå till dansen. Det var jättekul! I love dancing(L)
Fast det är ganska svårt ibland. Vi hade Hannes från floor filler som hjälp till läraren( hon är bla. gravid) och han är verkligen jätteduktig. Vi fick göra lite break - dance. Vissa saker var verkligen jättesvårt! Men övning ger färdighet. Sen körde vi Madonna - Sorry. Det gick bra. Åh det var jättekul! Man blir alldeles glad efteråt - och såklart trött. Men mest glad.
Och jag måste göra NO idag, en labbrapport. Hur boring som helst.
Men nu ska jag göra NO. Glöm som vanligt inte bort Desperate Housewives kl 21.00 på kanal 5 idag!
Ha en underbar tisdag.

Ciao!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback