Helgen

Har haft en kul helg. I alla fall lör - sön.

Lördag:
På lördagen frågade sandra om jag ville sova över. Absolut. Så skulle jag sova hos sandra. Och lin kanske skulle sova över också. Sen när vi skulle göra jätteroliga sminkningar på varandra så frågade vi Cajsa om hon också ville sova över och så kunde hon det jättekul! Och sen ringde Emelie och Niki och hennes kusin Alice och undrade om vi kunde göra nått så kunde vi det så de skulle också komma över:)Så gick Lin och mötte Cajsa om de andra ringe och frågade efter vägen, antagligen var det inte så lätt att hitta hit. Så kom de hit och det var jättekul. Sen tog colan slut och  vi ville ha mer så vi gick till seveneleven.Så gick vi över gärdet där det var skitmörkt o cajsa var typ jätterädd hehe.Så köpte vi två color och gick hem igen. Funny funny. Sen körde vi anden i glaset! Haha. Efter ett tag gick Niki, Emelie och Alice hem sminkade jag och cajsa varandra och lin och sandra varandra. Det var kul.
Hade en kul kväll med er och somnade efter 05.00 när jag, Lin och Sandra hade kört anden i glaset.

Söndag:
På söndagen var jag, lin, cajsa och sandra nere på stan, det var  kul men jag var inte så kul för jag var så trött. Slutade med att jag på vägen hem kände mig konstig i huvudet och tog bussen hem istället för att gå.

Tack för en kul helg!



Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback