Heey on

Hey oh listnen what I say yo come back and hey oh.
snow(hey oh) - red hot chili peppers.

:)

Idag, när jag och Sandra satt hemma hos henne och spelade kort så kom jag plötsligt på -
Shit jag har prao på G-punkten idag! Så jag satte på mig skorna och sprang iväg. Sprang nästan hela vägen( kändes det som). Sen när jag kom in där så gick jag fram och började prata om förlåt att jag är sen osv.

- Jaha, du är som ska internpraoa idag. Du börjar kl 10:30
-Okej, hur lång tid är det dit?
- En kvart
-Okej då kommer jag tillbaka om en kvart
-Gör det du :)

Ahh...Pinsamt:P
Säga massa ursäkter o sen ba: Du är inte försenad. Nähä.

Ja det var väl det idag. Så jag har alltså praoat på skolans café.

Kankse skriver mer ikväll:)


Puss&Kram









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback