Födelsedag igår!

Igår fyllde jag år! Hade en jättebra dag, verkligen. Först vakande jag av att Gunnar och mamma kom in ock sjöng(dock bara mamma) och jag fick massa presenter. Så vill man alltid vakna:) Det var första gången jag inte vaknade och låg och väntade på att man hörde nån sjunga. Sedan gick jag till skolan, hade gympa första lektionen, där vi fick öva på att "kasta spjut" med tennisbollar och innebandybollar......jättekul. Sen när vi hade lunch gick jag och sandra ut på skolgården och satte oss på en bänk och jossan, cajsa och cornelia kom också. Sen kom lin med blommor! Och tårta! Det var jättegulligt. Sen satt vi och åt tårta samtidigt som tallrikarna flög omkring. Sen fick jag ett halsband av lin och sandra som de hade gjort själva. Det var verkligen jättefint! Sen var det lektioner igen och eftervi hade slutat gick vi hem och se nåkte vi ner på stan( jag, lin o sandra) Vi hade jättekul:) Och så åt vi lunch. MMM mums! Sen efter ett tag var jag tvungen att gå hem så gjorde vi det. Sen åkte jag vidare till pappa där jag åt middag. Gästerna var ; micke, johan, cissi, claes och katarina. Det var mkt trevligt:) Innan de kom hade vi lite familjepaletöppning och jag fick bla. en mobil! Den jag hade önskar mig! Sen fick jag en present av claes o katarina och en av micke o johan och en av cissi. Jättefina:)
Och idag ska jag på bio med Lin och Sandra! Det ska bli jättekul:)
Och imorron kommer mammas släkt, då blir det mer presenter :D

Det här har jag fått:
• Två halsband
• Ebbas stil
• Ett linne
• En T-shirt
• En ljusgrå kofta
• Penna
• Premunation på Glamour
•En tunika klänning?
•Ett par tights
• En mobil!!
• Ett konstverk av sofia
• Doftljus
• Presentkort från H&M
• Högtalare till iPod
• Skissblock m. pennor

och lite till hehe :) Och så kommer jag få imorron! Längtar!

Men nu ska jag gå. Om 45 min ska jag träffa Lin&Sandra utanför bion.

Ciao!

(`v´)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback