Ahh...vad trött jag är!

Shit, vad trött jag är! Har precis ätit och innan det var jag och dansade. Det var jättekul, men ganska svårt. Men kul!
Två bra saker är att det är både idol och desperate housewives idag:D Härligt härligt men farligt farligt:P
Har typ två läsläxor till imorron men jag har inga av böckerna hemma hehe.....får läsa imorron:)
Gud vad mörkt det har börjat bli nu! Har ni tänkt på det? När jag o Lin kom ut från dansen förra gången var det världens underbaraste vädret och det så härligt ut, killar i kanske lågstadiet spelade fotboll mot den orangea solen och det gröna gräset och ja.....det såg så härligt ut! Värsta picnic vädret!
Och idag när jag, Sandra och Lin kom ut var det mörkt, regnade och killarna som spelade fotboll va blöta och halkade omkring på gräsmattan.
Men det finns bra saker med hösten. Massa saker faktiskt:)
Om någon där ute i världen vet nån bra affär som har SOMMARREA fortfarande, snälla skriv!
På lördag ska kanske jag och mamma ut på stan och kolla på kläder, tex ett par jeans till mig - det är akut!
Fast i New York ska jag shoppa Minst 3 par jeans - och då säger jag Minst! Åh det ska bli så underbart härligt! Och om nån vet en bra second - hand butik skriv också!
Och sen vill jag ha Massa höstklänningar, de är så himla fina! Och en längre svart tröja, eller klänning kanske man ska säga. Jaja om en halvtimme börjar iaf idol, Kolla!


Love

M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback