Varsågoda!

Nu startar jag något nytt! Jag ska så ofta som möjligt skriva ner tester och tips från olika tidningar och andra! Så nu på "premiären" så får ni  ett test på "Är du en it - girl?". Skriv gärna en kommentar och säg vad du blev.
Lycka till!:)


1. Du försover dig och har 5 min garderobstid innan du springer till plugget/jobbet. Vad händer?
A.
Inget särsklit. Jag klär på mig i lugn och ro, ingenting kan väl ändå börja förrän jag är klar?
B. Inget särskilt. Jag hänger alltid fram en välmatchande outfit på kvällen innan jag går och lägger mig.
C. Katastrofen inträffar. Jag dyker upp med håret på ända och med kjolen instoppad i strumpbyxorna.

2. När du är bjuden på middag är du oftast den som...
A.
Direkt hamnar i centrum. Du vet inte hur eller varför med det blir alltid så.
B. Blir placerad  brevid den extremt artige kostym-killen. Som bara råkar vara singel.
C. Spiller ut vinet i knät och avslöjar att din bordsgranne är gravid, innan hennes partner fått reda på det.

3. När du och dina kompisar shoppar så...
A. Sneglar de alltid på vad du provar och försöker kvickt snappa åt sig samma plagg.
B. Retar de dig alltid för att du har köpt en svart kofta. För hundrasextiogången.
C. Ler i smyg åt dina glädjetjut över att du kunde klämma på dig två storlekar mindre ( försmå , that is) jeans.

4. ...Och när ni sedan tar en drink:
A. Blir du alltid bjuden. Du har aldrig betalat i en bar. Ever.
B. Blir du irriterad över att bartendern inte låter dig provsmaka vinet, innan han serverar.
C. Dricker du dubbelt så fort som dina vänner och tjatar på personalen om var de har gömt kareoke - maskinen.

5. När du kollar det gamla familjealbumet tänker du följande:
A. "Shit, att jag alltid har varit en sådan foxie. Nice"
B. "Låt aldrig min pojkvän se dessa bilder!"
C. "Gud vad jag var söt" Tills din mamma kommer och påpekar att det är din systers album.

6. När en kille frågar efter ditt telefon nr beror detta på att:
A. Du spenderat fyra och en halv minut i samma rum med honom.
B. Ni har dejtat i tre veckor, men det ör ofta du som har ringt.
C. Han säger att han glömt bort ditt nr, men det bedryrar att ringa dig imorgon.

7. En "bad hair day" löser du på följande sätt:
A. En vaddå? Äsch!
B. Ett hårband eller en enkel tofs.
C. Jag passar på att göra de där dreadlocksen jag alltid funderat över.

8. Du kommer till jobbet/plugget och upptäcker att du har en röd och en svart strumpa på dig. Vad händer?
A.
Jag blir förvånad över att fäljande dag har fem personer gjort samma mistag(?!)
B. Det har inte och kommer aldrig att hända.
C. Jag får utskällning av chefen som lånar ut ett par reservstrumpor. Som råkar vara vita och komma från Intersport.

9. Mitt bästa shoppning-fynd någonsin är:
A. Min lyxiga läderväska icg min vintage skinnjacka. I love them.
B. Ultimata svarta koftan!
C. Mina bootutjeans som ger mig sjuk snygg rumpa. Skit i stuprörsjeansen!

10. En ledig kvöll gillar jag att:
A.
Jag har inga lediga kvällar och om det nu skulle inträffa så gillar jag att läsa och sticka.
B. Äta middag med min familj eller sortera garderoben i färgskala.
C. Göra chokladbollar och äta direkt ur bunken!

Flest A:
THE SUPER DUPER GLAMOUR IT - GIRL
Du är en av de där irriterande perfekta människor som råkar ha "it". Liksom Ashley Ohlsen, så får du du ofta som du vill utan att ens be om det, och dina kompisar snor din stil. Det konstiga är att du inte ens försöker. Eller? Är det så du ( liksom Siella Miller ) egentligen ägnar timmar åt det som ser ut som du har slängt ihop på några sekunder och att det naturligt coola hos dig egentligen är lika genomtänkt som  Pytagoras sats? I så fall, håll din hemlighet djupt bevarad. Annars - grattis, du är helt enkelt briljant.

Flest B:
KONTROLLERAD MISS PERFECT  - GIRL
Du har ytterst få skelett i din garderob, varken i klädväg eller i form av pinsamheter. Ibland tycker du att det är lite jobbigt att du så ofta seglar förbi obemärkt, men å andra sidan behöver du sällan ångra något du gör. Men, som mormor brukar säga, det är vaärre att ångra det man aldrig gjorde. Slappna av lite ibland. Utsvävningar förgyller både din och och andras omgivnings vardag! Våga släååa kontrollen -  våga testa trenderna. Ut på stan och pröva ankelboots!

Flest C:
INTE FULL KOLL PÅ LÄGET - GIRL
Ciao, Bridget Jones! Att tänka igenom saker är inte din väska, ofta tänker du inte så mycket alls. Förrän efteråt. Du känner dig lite frustrerad över att alltid hamna på trendsidornas utelistor. Men du, det är inte så farligt! Spontanitet är en underskattas egenskap. Utnjyttja din "noll koll" -attityd och skrattta åt att du inte är så himla perfekt hela tiden! Då blir du bara charmig. Kör hårt och ha så kul!




Jag måste gå, ska med lin på stan:)
Ciao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback