Stan!

Idag ska jag ner på stan. Dock inte ner till co/ stockholm. Nä utan till kungsgatan. Jag & mami ska kolla på Panduro, ett sko ställe och Weekdays. Vi kanske fikar också...Sen ska jag ringa Lin och kolla om hon fortfarande är på stan(hon skulle också ner) och så skulle vi kolla tillsammans. Nice Price.
Nån som vet vilka butiker som tar in Viktor & Rolfs kläder? Säg till.
Annars vet jag inte vad jag ska göra idag. Jo en sak! Kolla på Desperate Housewives! Det är typ sista avsnittet....:( De har inte visat många avsnitt alls, de borde vara fler!
Men en sak som är bra är att Grey´s Anatomy kommer börja istället. Det är också en bra serie. Den rekomenderar jag!



Men nu ska jag sminka mig. Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback