Prov imorgon :O


PROV - ÅNEJ - AHH - IHH -



Imorgon har vi TVÅ prov. Spanska & Engelska. Hur tråkigt som helst. Men men så är det.
Idag var det sjukt tråkigt i skolan utan sandra, som var sjuk - men imorgon kommer hon igen :D
Och denna helg som kommer kommer bestå av:
♥ Kanske bio med mami
♥ Middag hos Johan & Magdalena
♥ Fika med monica, få presen, mamma ge present
 och sist men absolut inte minst
♥ Kanske kompisar
♥ LÄXOR.

Har matte & SO prov nästa vecka på tisdag & fredag, vilket gör att jag måste plugga över heögen, som känns väldigt tragiskt. Men så är det.
Men här är några bra saker som kommer snart:
♥ v. 42 är det prao!
♥ om två månaderoch och några dagar så är det Julafton :)
♥ Den 27 dec åker jag till new york & florida, vilket innebär mkt kul och shopping!
♥ massa shopping här hemma oxå( hoppas )


Nu ska jag gå och lägga mig och läsa Djävulen bär Prada ( försöker hinna läsa ut den innan filmen!!) och sedan sova sött. Måste få min "skönetssömn" för att kunna göra bra ifrån mig på provet

:):P

Många ♥:an till er!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback