Promenad + Clueless

Vips så är det skola imorgon. I don´t want to....
Idag har jag inte gjort så mkt....Först vaknade jag gick kanske upp vid halv tolv(?) och gick upp och kollade om det fanns någon god frukost. Nej tack var inte hungrig. Senare var jag faktiskt så duktig att jag att jag gjorde Alla mattesidorna man skulle gjort till imorgon. Det var skönt att ha gjort. Sen gick vi en promis och så köpte vi vispgrädde, bullar, mjölk och oboy och så gjorde vi varm oboy med bulle! Det var jättegott + att jag kollade på filmen Clueless för tredje gången. Sen kollade jag lite på "Ska du säga", efter det One Tree Hill, och efter det JD. Så det har varit en tv kväll. Sen middag, och sen åkte jag hem till mamma. Och imorgon är det en ny vecka med nya upplevelser. Ha en jättebra vecka!


Ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback