OMG

OMG! Jag bara ÄLSKAR Ben & Jerry´s. Äter just nu....Mmmm.....lovelovelovelove......när jag kom hem sa mamma att om jag var sugen på ngt gott så kunde jag kolla i frysen och så fanns den där!Ahh det är såååå härligt!

Men i alla fall vad har hänt idag? Jo det började med att två trött tjejer gick till skolan och hann typ precis till NO lektionen. Där övade vi inför provet vi har v 43 :O
Efter det hade vi hemkunskap, då vi gjorde paella! Gud vad gott det blev ( fast mitt och sandras ris nästan aldrig blev klart). Det var alltså dagens lunch. Sen hade vi luch( lite sjukt att vi har lunch efter hemkunskapen?) och sedan SO. Då höll vi på om prao och vi fick höra vad alla skulle jobba som. Jag ska jobba på expressen:)
Och sist hade vi sv, jag och sandra kom tidigare och morris & co va där så spelade jag & sandra piano. Sen fick alla tjejer säga en låt som jag skulle spela och så gjorde jag det:) Det var kul. Sen hade vi själva Svenska lektionen och sen slutade vi! Och nu sitter jag här med min kära vän, Ben & Jerry´s Chocolate Fudge Brownie. Yummi!


Igår skulle jag, lin och sandra igentligen dansat, men då var inte vår lärare där! Så vi gick till vaktmästaren och en tjej ringde ett nr som skulle va till vår lärare. Så har var samtaler:

Tuuut( Långt tutande)
- Hallå det är Bodil.
- Ehhh hej Bodil.
-Mhm jag undrar en sak eller nej eller jo eller nej......
-Eller jo! Har du nån Malin där?
- Ehh nej
Ojdå då har jag ringt fel.
-Hejdå

Så jag lin & sandra tog en promenad hem och lin och sandra flummade runt;) Så såg vi emelie och nora ligga och kolla på yoga så vi pratade en stund och gick sedan vidare. Igår kväll kollade jag självklart på Desperate Housewives! Det var lite sorgligt. Men det var bra!

Nu ska jag äta min kära glass!

Chokladiga pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback