Lista

De här listorna har jag tagt från Honeydew.

Är du kär?
Nej.
Är du en sportfåne? Nej.
Är du likgiltig? Vad e det?
Är du röksugen? Nej.
Är du rik? Är jag?
Är du fattig? Nej
Är du trött? Lite, efter skolan
Är du shoppingsugen? Nästan alltid!
Är du töntig? -Hej tönt. - Hej dubbeltönt!
Är du ressugen? Ja, Längtar till NY & Florida
Är du skolsugen? Nej, har lov nästa vecka:D
Är du irriterad? Nej, jag är på bra humör.
Är du festivalsugen? Nej.
Är du alkholsugen? Nej.
Är du saknad av nån? Är jag?
Smeknamn? Mia, marrsan, marimupp, humlan + många fler;D
Bästa åldern? Lever i nuet.
Bästa tidningen? Glamour,SOLO.
Hur sminkar du dig? Alltid mascara, ibland ögonskugga och rouge.
Höstens accessoar? Skärpet på höften eller under bysten
När stal du senast något? Haha
Hur många timmar sov du inatt? Orka räkna:P
Vilken film såg du senast? A Cinderella Story
Vilken internetsida besökte du senast?
Playahead.com
Vad sa du senast till vem? "Jag är hungrig, nu ska jag äta min kärleksmums", till mamma
Vem fick du senast sms från och vad stod de? Secret:)
Vad gjorde du i förrgår? Pluggade NO!
Vad har du gjort idag? Gått i skolan...
Vad ska du göra idag? Tv, Äta, Sova!
Hur många msn-kontaktetr har du? Vet inte
Vilket land besökte du senast? Belgien
Hur många snälla känner du? Jättemånga
Vad såg du senast på tv? Top Model
Vad är det för märke på din dvd-spelare? I don't know.
Senaste köp? Klänning & Tröja från H&M
Vad har du dåligt samvete för?Inget för tillfället
Vad har du för skor? Ska jag säga alla?
Vad har du på dig nu? Grå klänning från H&M, tights och svart kofta
Vilken musik har du lyssnat på idag? Följer min Itunes-lista
Skulle du säga nej till sex idag? Haha
Är du vegitarian? Nej!
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? Nej.
Vad heter dina kusiner? Jasmin, Eyub, Latife och Andreas.
Vad drack du senast? Te!
Gillar du att laga mat? Absolut.
När sjöng du senast? Alldeles nyss.
Håller du det städat? Ska städa mitt rum snart! Det är hemskt..
Vad gör dig lycklig? Min familj och mina vänner.

Kläder & skor
Ytterplagg:
Min svarta kappa.
Pumps:
Jag är mer för ballerina men vill ha ett par lackade svarta och ett par andra svarta. Även ett par guldiga!
Boots:
Vill hitta ett par ankelboots, har letat enda sen slutet i Augusti! Annars stövlar.
Jeans:
Ljusa Cheap Monday jeansen. Behöver nya nu.
Underkläder:
Snygga:)
Kostym:
Brukar inte ha kostym

Badrum

Doft:
Som vår tvål.
Body lotion:
Dove
Hårprodukt:
Matrix & Olivserien
Mascara:
Lancôme L'Extreme
Läppglans:
Gina Tricot, Loreal och Maybelline just nu.
Rouge:
Olika
Underlag:
Inget

Accessoarer
Klocka:

Mobilen
Plånbok:
Har massa. Vill dock ha en ny söt.
Väska:
Friis & Company
Solglasögon:
Pilot och stora.
Scarf:
Är mer för sjalar och halsdukar.
Smycke:
Ett enkelt silvrigt.
Bälte:
Har många!

Teknik
Mobil:
Nokia 6111!
Tv:
Fin.
Stereo:
Använder iPod.
Transportmedel:
Bil, Buss, T-bana

Tre namn jag absolut inte skulle vilja heta:
- Solbritt
- Ior
- Gerd
Tre platser jag vill resa till:
- NY & Florida (29 DEC)
- Thiland
- Afrika, Australien, Nya Zeland, Californien, och mkt mer:)

Tre webbsidor jag besöker dagligen:
- www.blogg.se
- www.playahead.se
- mina kompisars bloggar

Tre tillfällen då jag ofta gråter:
- Sorgliga filmer
- När jag är ledsen( logiskt?)
- När jag är EXTREMT trött


Tre filmer jag aldrig får nog utav:
- Moulin Rouge
- Pirates of the carabien
- Dagboken

Tre platser där jag intar ett lugn:
-
Hemma.
- Med mina kissar.
- Framför tv:n.

Tre saker jag gärna gör när jag är ensam:
- Lyssnar på musik.
- Ser på tv.
- Sitter vid datorn.

Tre program jag skrattar åt:
- Simpsons
- AFV
- Alla andra roliga tvprogram.
Tre ord jag skrattar åt:
-Skrattar åt allt när jag flummar!

Tre jobb/yrken jag haft:
- Prao på expressen.
- Barnvakt.
- Fått pengar när jag städat hemma, räknas det?

Tre yrken jag skulle vilja prova på:
- Designer
- Skådespelare
- Fotograf/Modell

Tre saker som jag är utomordentligt bra på:
- Säga dåliga skämt.
- Blogga.
- Vika servettbåtar.

Tre saker jag skulle kunna lära mig:
- Vara mer social.
- Stå på händer utan att vara mot en vägg.
- Att göra saker som jag sagt.

Tre saker jag har om tio år:
- Lägenhet
- Jobb
- Pengar Haha

Tre ord som jag tycker är mäktiga:
Hmm..
- Jag älskar dig
- Jag hatar dig
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback