Lista tagen av Lin:)

Den här listan har jag snott av Lin :)


DAGENS:
klädsel: Mjukisbyxor, tröja och tjocktröja
frisyr: Oborstat, utsläppt 
låt: You got the love(New Voyager Radio Edit) - The Source feat Candi Staton
tv: Repriser på olika serier
vill ha: Kläder!
tråkigaste: No-pluggande!
roligaste: Spela på datorn

SENASTE PERSON SOM:

sov i din säng: Jag?
såg dig gråta: Mamma
fick dig att gråta: It´s a secret:)
fick dig att börja skratta: Mamma
du gick på bio med: The Girls
du gick på stan med: The Girls
skickade ett e-mail till dig: Dagens väder....
skickade ett sms till dig: Mamma
skickade ett lunarinlägg till dig: Har ingen

HAR DU NÅGONSIN:

sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: Kanske kanske
bråkat med ditt husdjur: Neej
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Ja

EXTRA STUFF:

Vad är du mest rädd för: Insekter + allt möjligt
Vart vill du gifta dig: På något riktigt fint ställe, kanske utomlands?
Vem hatar du verkligen: Det finns några ibland
Varit kär: Ja
Kör du bil: Nej, not to old
Har du ett jobb: Praoade förra veckan:D
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja
Är du ett hälsofreak: Både och
Är du ensam nu: Nope
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Alla..

FAVORIT:

Rum i huset: Mitt, of course
Typ av musik: Allt möjligt
Parfym: Använder inte särskilt ofta, jag doftar ju så gott ändå^^
Månad: Nästan alla!
Mat: Kyckling!
Dricka: Nyttigt altenativ: Vatten. Onyttigt altenativ: Cola:)
Godis: Gillar nästan allt godis
Tidning: Glamour, Solo
Film: Moulin Rouge, Dagboken, Pirates of the carabien mm
Djur: Katt

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: Nej
Köpt någonting: Varm choklad
Varit sjuk: Är förskyld
Sjungit: Yes
Sagt "Jag Älskar Dig": Nej
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Nä
Träffat någon ny: Nej
Saknat någon: Ja, lite kanske
Kramat någon: Jaa
Kissed someone: Neej
Ätit: Ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback