Lista - Check!

Senaste gången jag skrev den här listan var det den 2006-okt-06 @ 20:01:58. Om det är ↑( pil uppåt) har jag köpt det/den. Är det en sak som jag inte har köpt än men fortfarande vill ha är det en → ( pil åt sidan) och är det en ny sak är det ett ♥. Vill jag inte har det längre sätter jag först en ↓(pil neråt) men nästa gång jag gör listan tar jag bort det. Här kommer listan:



Det här vill jag ha NU!:
Massa klänningar!!
↑ →
Långa svarta tröjor!!
Långa tröjor/tunikor i olika färger!! ♥
Fler svarta, vita och andra fina färgade linnen!!
Vita och svarta shorts!!
Svarta pumps!!
Mysiga tjocktröjor!
Guldiga pumps!!
Ankelboots!!
Mössa!! ♥
Sjal!! ♥

Svarta ballerinaskor(lackade eller i mocka?)!!
Gubbshorts!!
Fina underkläder ↑ →
Massa fina koftor!!
Jeans!!
Massa halsband!!
Svart och vitt hårband!!
Läppglans!!
Svart nagellack ♥
Hål i öronen (svarta örhängen isf.)♥


Och lite till :o)

Resultat:
Förra gången jag skrev listan blev det fel, tog ↑ till det nya jag ville ha. Det ska vara hjärtan.

Hjärtan : 5st
Uppåtpilar ↑ : 2st
Sid pilar → : 16st
Neråtpilar ↓:0st

Alltså:
Det mesta som stod på listan förut vill jag fortfarande ha. Har köpt lite saker med inte särskilt mycket. Är på jakt efter fler klänningar och tjocka, mysiga, varma tröjor. Har du nått tips? Snälla skriv en kommentar:)
Sen vill jag kanske ta hål i öronen vad tycker ni? Jag skulle vilja ha ett par svarta(du vet man får ju välja färg själv:)) och ett svart nagellack så blir det svart och svart. Nice. Svart är också bra för att det passar till allt. Mössa behöver jag. NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback