Klippning!

Idag har jag klippt mig. Jätteskönt, det behövdes verkligen. Är nöjd väldigt nöjf också:) Klippte mig med syrran på Strå, det är jättebra där.
Vilken storm det har varit idag! Har ni varit ute eller? Man kunde typ blåsa bort! Vi hade beting på matten så jag hade sällskap hem en bit med Cornelia. Hon hade som tur var paraply, annars skulle jag varit hur blöt som helst när jag kom hem! Åt lunch hemma, korv & makaroner fick det bli. Snabbt och gott!
Idag hade jag på mig svart linne, svart ny tröja över, bruna shorts, svarta strumpbyxor och mina stövlar. Sen ska jag antagligen få lite högre betyg på spanskan han hade räknat fel. Så istället för VG tror jag att jag ska få VG+. Hoppas!
Snart får vi reda på vem som åker ut i Idol. Kollar ni på Idol.Vem tycker ni är bäst? Skriv en kommentar. På både expressen och aftonbladet leder Marcus. Jag gissar på att Johan åke, but you never know.
Idag åt vi (pappa&co) på Mysingen. Det var mysigt:) Efter det gick jag o soffi lite tidigare för att hinna till idol. Sofia har ringt för fullt!

Men nu ska jag se vem som åker ut!

Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback