FREDAG!

Nu är det fredag. Fredag. FREDAG! Gud vad härligt. Eller hur?
Min dag idag har varit bra. Fast hade typ världens svåraste matte-prov. Ojoj. Mennästa vecka är det iallafall prao :D Och veckan efter det kommer jag antagligen få veta vad jag får för betyg i massa grejer, bla. matte, so, kanske svenska, blid och ja ganska många. Juste spanska också! Så det blir spännande!
Idag ska min syrra ha "Melidifestival" fast hemma hos oss såklart. Alltså har jag pappa helg. Kommer antagligen bo där så jag kan få skjuss av pappa till "jobbet". Men det ska bli kul, kommer få sminka henne och fixa lite, hihi och filma. Funny bunny. Men jag håller på att packa till pappa nu ska veta hur full väskan blir - överfull ungefär. Ni kan alltid ringa till mobilen!

Puss på alla och ha en underbar helg + prao vecka! Kommer självklart rapportera vad som händer nästa vecka med praoen och  så.

Puss& Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback