Freadag, Fredag, FREDAG!

Idag är det FREDAG! Den här veckan har gått så snabbt alltså, helt plötsigt - fredag! Det är sååååå härligt. Vet inte vad jag ska göra idag, förhoppningsvis något kul, efter som jag har "ledig dag" på fredagar, alltså från läxor. Men jag får se, får skriva om vad jag har gjort denna underbara fredag ikväll eller imorgon.

Men nu till vad som har hänt idag....har haft 2 prov. Det kändes som om Sp - provet gick bättre än Eng - provet men jag hoppas på så bra som möjligt, men sp kändes väldigt bra, gjorde iallafall mitt bästa:)

Sen när jag och sandra skulle  fråga om vi kunde få en godis hos Sura finnen( för hon skulle stänga butiken och bageriet ska byggas ut, tror jag) så hade hon redan stängt! : ( oh no. Men men det gjorde min dag nyttigare och jag åt ett äpple istället. Annars har det inte hänt särsklit mkt....men som sagt skriver om dagen senare.

Glöm inte att checka in lchampanges, zsandrass och absolutcornelias bloggar ;)
Många pussar !

Kommentarer
Postat av: Tereze

http://kirch.blogg.se/question_of_the_day.html
Svara på dagens fråga! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback