Vinter eller?

Här sitter jag och skriver blogg med mina nymålade röda naglar.
Nu börjar det verkligen bli vinter. Det är minusgrader och snö(logiskt jag vet). Har ni sett ute? Vitt. Fast det är ganska mysigt ändå. Har hittat min mössa(PUH), har på mig den:) Haha. Sen funkar min kamera igen. Det var bara batterierna. Eftersom jag inte använt den på så länge så tog jag självklart massa bilder! :D
På mig själv, alltså. Och lite på katterna. Och idag sticker jag till landet. Kommer träffa farmor och farfar, det ska bli kul, som jag berättade förut har ju farfar fått en dator. Han tycker nog att det är jättekul. En 85årig farfar som har dator, det är lite kul. Snart kommer jag väl kunna chatta med honom på msn;)
Men jag kommer tillbaka på lördag kväll tror jag, vet inte hur sent.
Och juste, det var ju O.C igår! Visst var det bra? Åhh vad jag hade längtat. Och nu är det äntligen tillbaka.
Men nu ska jag följa med till tvättstugan, behöver lite kläder till landet. Skriver mer sen!

Vinter!

Jag tar egobilder med min kamera!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback