Viktor & Rolf

När jag var på H&M igår såg jag till min förvåning att det fanns Viktor & Rolf kläder kvar! Jag trodde att alla redan var slut. Men där hade jag fel! Däremot verkade det som om de finaste sakerna var tagna, tyckte jag men vem vet, du kanske hittar drömplagget! Jag var på H&M på Hamngatan men på Fältöversten hade allt tydligen tagit slut på 15min! Helt otroligt. Men som sagt åk ner och kolla vem vet. Men jag kan säga att den hallonröda kjolen alla pratade om inte var där, vad jag såg. Men åk och kolla....NU!

hallonrödDet här var helt slut förutom skorna tror jag(annars fanns det ett par liknande skor)

kavDen här såg jag fanns kvar. Skynda om du vill ha den!


Kommentarer
Postat av: Emelie

ja skrattar åt deej:) PUSSPUSSSSSS!

2006-11-17 @ 17:41:29
Postat av: Josefin

Jag gillade kjolen. :) poowwwss.

Postat av: Maria

kul att jag får någon att skratta:P :)

2006-11-20 @ 14:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback