Sick

Idag har jag varit hemma från skolan. Usch mådde inge bra igår kväll och imorse..men nu mår jag i alla fall lite bättre! Har inte gjort mycket idag, verkligen inte. Bloggat lite, of course. Och lyssnat på musik! På hög volym:) Och det är en grej som jag verkligen ser fram emot. GREY´S ANATOMY IKVÄLL. Se det kl 21.00 kanal5. Som sagt, annars har jag inte gjort något idag. Längtar så mkt till 27 Dec. Jag vet jag berättar om det Hela tiden men jag kan inte sluta;) För er som inte vet åker jag den 27 Dec till New York! Och sedan efter några dagar åker vi vidare till Florida! Haha det ska blii så kul! :D Nyårsafton i Florida...jag ska ringa alla och säga GOTT NYTT ÅR när klockan är 00.00 för mig men för er i sverige kommer den vara 06.00. Haha;) Snart ska jag äta middag. Mums! Och som sagt glömt inte Grey´s anatomy, ikväll, 21.00, kanal5, dubbelavsnitt!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback