Lista!

Äntligen hittade jag en lista att göra, det var längesen:) Tagen av http://isabelleen.blogg.se/


Har du Basgarderoben?:

Kläder:
2 par jeans:
Yes!
1 kashmirtröja: Nope, inte än sålänge:)
1 par svarta finbyxor: Nej.
1 par shorts: Japp!
1 vit bomullsskjorta: Nej, skulle gärna ha.
1 kavaj: Jo..
1 svart kofta: Ja.
1 kofta i annan färg: Ja.
1 jeanskjol: Självklart.
2 svarta toppar: Ja!
2 vita toppar: Ja(eller?...hmm)
2 svarta linnen: Nej, faktiskt inte. Behöver!
2 vita linnen: Ja.
1 trenchcoat: Nej.
1 vinterkappa: Nej.
1 svart klänning: Japp!
Alltså bör jag skaffa; 1kashmire tröja, finbyxor, vitbomullsskjorta, 1svart linne, 1 vit top, 1 trenchcoat och en vinterkappa. Den sista tycker jag inte behövs efter som jag har min kära Fjällräven:)

Skor:
1 par partysandaletter;
Nej
1 par svarta och/eller chokladbruna boots; Ja,eller i alla fall ett par konjaksfärgade stövlar.
1 par ballerinaskor; Ja.
1 par partyskor; Nej, inte vad jag kan koma på ;)
1 par söta gummistövlar; Nej.
2 par gympadojor; Ja.
Alltså bör jag skaffa; Partyskor över huvudtaget!

Accessoarer:
1 mellanstor vardagsväska;
Ja, eller min från Friis & Co är ganska stor.
1 par mörka solglasögon; Ja.
1 par skinnhandskar; Nej.
1 pashminasjal; Vad är pashmina sjal? Vet inte, alltså.
1 weekendbag; Har jag?
1 partyväska; Vem vet. Har några väskor.
1 kuvertväska; Nej, det skulle vara bra att ha.
Alltså bör jag skaffa; Skinnhandskar(eller nej, det vill jag faktiskt inte ha), kuvertväska och kanske något mer.


Utmanar alla som läser det här testet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback