7mila kliv

Här är texten till  Martin Stenmarcks nya hit, men ärligt kolla på texten. Till och med jag kan skriva en bättre.

Jag vill kasta loss

Och lära mig slåss

Raka av mitt hår

Bäras ut på bår

Ta tjuren vid hornen och hålla dem hårt

Lita på sanningen och kväva all gråt

 

Börja sluta tro

Och låta vansinnet gro

Jag vill sparka bakut

Och göra något sjukt

Släcka fen på berget som räddade liv

Och smita från smällen med sjumila kliv

 

Ref.

Jag kommer inte hem ikväll (Jag kommer inte hem)

Om jag känner mig själv

Låt oss ta farväl (Ta farväl)

Av både hjärta och själ

Jag kan ta ett långt stort stamp

För alla stunder vi haft

 

Jag vill byta land

Och vara han som försvann

Börja om på nytt

Och få såret mitt sytt

När jag vänder och springer långt härifrån

Se mig som saknad, förlorad son

 

Ref. x3

Jag kommer inte hem ikväll (Jag kommer inte hem)

Om jag känner mig själv

Låt oss ta farväl (Ta farväl)

Av både hjärta och själ

Jag kan ta ett långt stort stamp

För alla stunder vi haft

 

Jag kommer inte hem ikväll (Jag kommer inte hem)

Om jag känner mig själv

Låt oss ta farväl (

Av både hjärta och själ

Jag kan ta ett långt stort stamp

För alla stunder vi haft

 

Jag kommer inte hem ikväll(Ta farväl

Om jag känner mig själv

Låt oss ta farväl(

Av både hjärta och själ

Jag kan ta ett långt stort stamp

För alla stunder vi haft

 

För alla stunder vi haft

 

För alla stunder vi haft



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback