Moulin Rouge är alltid bra.

Igår var jag inte trött när mamma skulle gå och lägga sig så jag valde att stanna uppe. Annars brukar jag försöka sova ganska mycket men jag är ändå sjuk så jag kollade om nått gick på tv. Moulin Rouge! Fast den var påväg att ta slut så jag satte på den från början istället. Det var mysigt, fast blev rätt trött, den är mer än två timmar lång, så ja. Det är en av mina favoritfilmer! Idag har jag mest legat i sängen och kollat på tv, orkar inge mer. Micke och Cissi skulle egentligen komma men efter som jag är sjuk är det inte så kul. Men jag och mamma bakade lite pepparkakor mums! Och så åt jag pepparkaksdeg(fast jag inte kände så jättemycket smak, men mer än allt annat jag ätit idag!) Men blev lite utmattad efter det så jag satte mig framför datorn - första gången för idag. När jag är sjuk i vanliga fall brukar jag sitta framför datorn hela tiden, men nu orkar jag inte ens det. Hrm. Om ett tag ska jag äta middag, annars är det nog tv:n som gäller.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback